maanantaina, huhtikuuta 25, 2005

Maanantai 25.4.05

Tämän blogin rakentaminen on vaikeaa Kiinasta käsin koska en pääse katsomaan näitä sivuja. Kiinan hallitus estää näille sivuille pääsyn. Muutamien mutkien kautta sain kuitenkin sivut päivitettyä, mutta en kuitenkaan kuvia. Kuvat tulevat sitten myöhemmin. Koska tulin myöhään ja kirjoitin blogia pitkään ja viimeiset tekstiviestit lähetin kahden jälkeen jäi yöuni vähän lyhyeksi.

Aamiaisella kello 7 tapaaminen kotikirkko liikkeessä vaikuttavien johtajien kanssa. Aamupalan jälkeen jatkamme keskustelua heidän kanssa.

Heti kokouksen jälkeen lähdimme pikkubussilla heidän kanssaan katsomaan kiinanmuuria. Sinen oli hotellilta matkaa pari tuntia. Perillä kiivetessä meni aika Useampi tunti ja kiipeäminen imi voimat jaloista, ei tarvitse ainakaan lähteä lenkille. Maisemat olivat upeat ja kokemus oli mieliin painuva. Samalla koko matkan ajan keskustelimme vieraittemme kanssa.

Kun palasimme kotiin muurilta meillä oli viisi minuuttia aikaa vaihtaa vaatteet ja jatkoimme seuraavaan kokoukseen joka oli tunnin ajomatkan päässä hotellilta. Kokous kesti parituntia. Tapasimme sellaisia opiskelijoita jotka opiskelivat raamattua radion ja CD levyjen välityksellä. Mukana oli kolme opiskelijaa ja yksi opettaja ja yksi koordinoija ja TWR paikallinen työntekijä. Samalla söimme kiinalaisen illallisen.

Hotellilla olimme takaisin n 23 illalla. Väsyneinä mutta tyytyväisinä.

Kuvia laitan sitten kun saan paremman web yhteyden.

Keskiviikko-torstai yön vietämme junassa Pekingistä Shanghaihin joten silloin en usko että pystyn lähettämään mitään.